czwartek, 24 marca 2016

Kobieta馃拕

Napisz, 偶e t臋sknisz.
Zabierz mnie gdzie艣.
W po艂owie drogi z艂ap mnie za r臋k臋.

Przywrzyj mnie do drzewa, gdziekolwiek...
Poca艂uj tak mocno, jak tylko mo偶esz.

Powiedz, 偶e Ci sie podobam,
Ale nie dlatego, 偶e ka偶臋.
Zobacz z jakim do艣wiadcze艅 tu艂am si臋 baga偶em.

Wyrysuj me kszta艂ty na kartce papieru.
Czuj zapach sk贸ry mojej - wsz臋dzie.
Chc臋 by膰 brakiem ka偶dej Twojej doby.
Dotykaj moich r膮k, ust, ci膮gnij w艂osy...

Chro艅 mnie przed deszczem, kar膮 i grzechem.
Grzesz ze mn膮. Patrz w moje oczy.
Czy my艣lisz o moich d艂ugich w艂osach?
D艂ugich nogach...

Pochylam si臋 nad Tob膮 w r臋ku mam szmink臋.
Stuk obcas贸w to Twoja obsesja.

Zasyp mnie kwiatami czetwonych s艂贸w, gest贸w.

Nie spe艂niaj moich marze艅.
Daj mi mo偶liwo艣膰 spe艂niania ich z Tob膮.

Gry藕 moj膮 warg臋.
Poch艂o艅 mnie.

Odchodzisz?
Tylko nie zapomnij.
Zostaj臋.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kobieta czasem gra slowem. Ale ona zawsze ma cos na mysli. Czasem podstepna, czasem potulna. Czasem czeka milion lat na swojego wybranego. Istota naiwnie wdychajaca abstrakcje. Jej drugie imie to Po艣wi臋cenie. ..

      Usu艅
    2. Daj Kobiecie milion powodow, za ktore Cie znienawidzi i jeden, za ktory pokocha.

      Usu艅
  2. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅